CAREFREE SERVICE

Van “A tot Z & Verder” Dit is onze filosofie. Daarom bieden wij je de keuze uit een hele reeks services. Kies zelf hoever je wil gaan onder begeleiding van onze expertise en advies.  

CUSTOMER SERVICE

  1. Advies: het juiste product in de juiste toepassing op de juiste plaats. De ideale combinatie vinden tussen architectonische invulling en functionaliteit. Wij adviseren je graag persoonlijk doorheen de vele mogelijkheden.
  2. Richtofferte: vrijblijvend maken we een richtofferte op volgens de eerste beschikbare info. Sommige richtprijzen kan je zelf snel bereken met onze handige online offerte tool.
  3. Thuisbezoek: Alles is maatwerk. Wij komen na de richtofferte dan ook zeer graag langs op locatie om de details te bespreken, de opmeting te doen en een sluitende offerte te maken.
  4. 3D visualisatie: Wens je als professionele partner onze producten te integreren in uw totaal concept? Of als particuliere klant een duidelijk beeld te krijgen van jouw toekomstig project? Niets is handiger dan een 3D visualisatie. Tegen een kleine vergoeding worden alle elementen omgezet in 3D ontwerp zodat je zeker bent van de juiste beslissing.

TECHNICAL SERVICE

  1. Technical advies online: samen bestuderen we de technische mogelijkheden via een videochat (Zoom; Microsoft Teams,…) op afspraak. Snel, efficiënt en vooral duidelijk voor iedereen.
  2. Technical service on site: tijdens de opmeting, na goedkeuring offerte, spreken we de details ter plaatse door en zetten we graag mee de nodige lijnen mee uit.

AFTER CARE

  1. Voorjaarsonderhoud: indien gewenst komen we in het voorjaar je schuifwand of overkapping een “lente boost” geven. Zo kan je onbezorgd de zomer door.
  2. Zeil onderhoud: Geen zin of tijd om je zeil te reinigen? Wij verzorgen dit graag voor je net voordat je zeil opbergt. Regelmatig onderhoud, houdt je zeil fris en verlengt aanzienlijk de levensduur. Reken erop dat je dan 3-6 weken je zeil in onze handen geeft.
  3. Winter storage: geen ruimte om je terrasafsluiting, vooral voor onze horeca gelegenheden, op te bergen of wens je je garage niet op te offeren aan je zeilstructuur? Contacteer ons via het aftercare en we bespreken graag de verschillende mogelijkheden.
  4. Herstelling of interventie: Nood aan een interventie? Contacteer ons aftercare team via whatsapp, telefoon of mail.

PRACTICAL

Snelle duidelijke verloop van je klant (professionals), of je eigen particuliere project, wij noemen het de 361° service omdat we net graag dat graadje verder gaan. Je wens:

  1. eerste contact
  2. startidee
  3. advies en begeleiding
  4. richtofferte
  5. 3D design
  6. thuisbezoek en opmeting
  7. finale offerte
  8. eigen productie
  9. installatie door eigen teams
  10. after care

Eenvoudig en multichannel contacteerbaar : Mail / Whatsapp/ telefoon / videochat / messenger / afterservice nummer